Esse letra de Doe Maar já foi acessado por 152 pessoas.
Veja também o vídeo da música tocada.
Ik hoop niet dat je
denkt "Wat een watje"
omdat ik geen spatje
bloed kan zien
Nee dan zo'n klootzak
die zonder noodzaak
zomaar iemand doodstak
uit verveling
refrain:
Laten wij maar
een liedje zingen
over een mooie vrouw
Laat ons kind maar
touwtje springen
of op pianoles
Ik hou niet van geweld
ook niet op een voetbalveld
en van gesnauw en van gescheld
hou ik al helemaal niet
Ik hou niet van kapot
van in elkaar of van verrot
van een revolverschot
en ook van een vandaal niet
refrain
refrain
bloed kan zien
bloed kan zien
(Geen bloed geen bloed geen bloed) kan zien
Para enviar você precisa efetuar um cadastro gratuito no site. Caso já tenha um cadastro, acesse aqui.
Acesse agora, navegue e crie sua listas de favoritos.
Entrar com facebook Criar uma conta gratuita
Comentários (0) Postar um Comentário