Esse letra de Djordje Balasevic já foi acessado por 138 pessoas.
Veja também o vídeo da música tocada.
U aprilu Sombor varos zazeleni,
pa setaju gospoice, blago meni.
Isprse se brezobrazno,
pa mi glavom klimnu mazno,
a mene ceka bela ladja.
A kad odem ne vracam se do jeseni.
Udace se mnoge dotle, blago meni.
'Dobar vece, kapetane',
Laku noc vam zelim dame,
a mene ceka bela ladja.
Moram da idem sad, bo'me, nije mi lako,
al' bolje tako, da ja krenem polako.
Moram da idem sad jer cu baciti sidro
pa zbogom Vidro, ostacu tu.
Od Zemuna do Pasave voda peni,
a u Pesti promenada, blago meni.
Brinuti sam, kerem sepe,
Madjarice moje lepe,
Da mene ceka bela ladja.
Moram da idem sad...
U aprilu sav se Sombor zasareni
od sesira raznoraznih, blago meni,
i frajlica sto ih nose, nasmesene, zlatokose,
a mene ceka bela ladja.
Moram da idem sad...
Para enviar você precisa efetuar um cadastro gratuito no site. Caso já tenha um cadastro, acesse aqui.
Acesse agora, navegue e crie sua listas de favoritos.
Entrar com facebook Criar uma conta gratuita
Comentários (0) Postar um Comentário